Laatste berichtje vanuit Limuru - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Bianca en Miranda - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit Limuru - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Bianca en Miranda - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit Limuru

Door: Miran en Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Miranda

14 November 2010 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal,

Nog even op de valreep een klein berichtje. Elke keer zijn we zo verbaasd hoe snel en lief mensen reageren. Bedankt hiervoor, dit doet ons erg goed en maakt ons soms heerlijk aan het lachen.
We hebben een heel aantal foto’s geplaatst, we hopen dat jullie er net zo van genieten als wij. Tot slot nog een dingetje, in ons verhaal van vanmiddag hebben we een foutje gemaakt. De telefoonnummer hebben het nederlandse landnummer en dat werkt niet want wij zitten in Kenia. Dus hier nog even de goede nummers. Miranda 00254701319020 Bianca 00254701319019

Veel liefs en een dikke kus,
Bianca en Miranda

• 14 November 2010 - 19:26

Tirza:

Wat een prachtige foto's!!!
    Wat een tongzoen zeg?! Bleeeh.... ;-)

• 14 November 2010 - 19:30

Ria Van Ede:

Wat een super geweldige foto's! Genieten! Heel veel liefs en ik hoop tot snel via bimi.waarbenjijnu.nl

• 14 November 2010 - 20:37

Francien:

erg mooie foto's vooral de hagedissen, blijf genieten de komende perode knuffel van mij

• 15 November 2010 - 08:10

Wendy De Wilde:

Wat een prachtige foto's. En wat stralen jullie op de foto's! Ik lees dat jullie genieten, maar ik zie ook dat jullie genieten!
    Veel plezier/succes in the bush! Ik hoop dat jullie dan ook genieten (op de 'wc' bijvoorbeeld :-))
    Liefs,
    Wendy

• 15 November 2010 - 11:27

Anneke En Gerard:

Dag lieve meiden, wat een GEWELDIGE FOTO'S!
    Helemaal super! En nu weer naar de volgende plek.
    Wat die muggen betreft...
    als jullie een Deo spuitbus bij je hebben, spuit dan eerst fors in dat 'gat', dan snel doen wat moet doen en weg wezen.
    Misschien helpt het.
    Liefs van ons.

• 15 November 2010 - 11:34

Heleen:

O, wat ben ik ontzettend jaloers op jullie zeg!!!!!
    Wat geweldig dat je later kan zeggen dat je een giraffe gezoend hebt. Die foto's zijn geweldig. Leuk om op deze manier zo met jullie mee te leven.

• 15 November 2010 - 12:57

Ineke:

Hoi meiden wat een prachtige fotos, jullie hebben vast genoten van die heerlijke zoen .Nou veel plezier op jullie nieuwe plek en ik kijk uit naar jullie volgende verslag dikke knuffel

• 15 November 2010 - 16:02

Myrth:

ik had toch een ander beeld van zoenen met een bushman;-)
    Hoop snel je life te kunenn spreken!
    Liefs,Myrth

• 15 November 2010 - 21:07

Tas En Rob:

wauw!! wat een mooie foto's!!!

• 16 November 2010 - 14:09

Sabine:

Gweldig jullie verhalen en de foto's!!!!!!

• 21 November 2010 - 21:41

Martine:

oh wat ziet het er daar geweldig uit. Wat een belevenis!!!