St Lucia - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Bianca en Miranda - WaarBenJij.nu St Lucia - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Bianca en Miranda - WaarBenJij.nu

St Lucia

Door: Miran

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Miranda

29 Januari 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Dag lieve allemaal,

Nog even op de valreep voor vertrek een klein verhaaltje over dit weekend. Maar misschien leuker ik heb net een x aantal foto's geplaatst. De foto's staan een beetje door elkaar en allemaal bij het tweede verslag.

Vrijdag na aankomst eerst wat boodschapjes gedaan flesje Malibu en daarna heerlijk gedoucht:)Ik heb hier een eigen badkamer met goed werkende wc en douche. 'sAvonds een heerlijke steak gegeten met 6 andere vrijwilligers. Daarna genoten van een glaasje malibu wat ge-smst met thusi en lekker mijn bedje in gedoken.

Zaterdag het dorpje bekeken het is eigenlijk 1 straat van misschien 700 meter waar veel eettentjes en hotels zijn. Rond 16.00 samen met Claire, Tom en Lisa de hippo croc tour gedaan. Tijdens de boottocht veel krokodillen en je raad het al nijlpaarden gezien. Maar ook prachtige ijsvogels duikend naar hun eten. sÁvonds met de hele groep (zo'n man of 20) uit eten geweest, heerlijke impala stew gehad:)
De avond eindigde in de lokale bar Veel lol gehad met Claire zij is ook niet het typetje om de dansvloer op te gaan en geniet op de zelfde wijze als ik van een avondje in de bar. Rond middernacht ging Claire naar het hotel Natascha haalde mij over om nog even te blijven. Twee tellen later stond ik alsnog op de dansvloer en swingde de pan uit op "I'm gonna move like Jagger":)

Zondag vroeg op samen met Claire, Sara, Sofie, Tom en Sam een game drive gedaan in St Lucia Wetland. Prachtig "moerasachtig" gebied ik zal niet opnoemen wat we gezien hebben maar het was super! De drive eindigde op het strand waar we heerlijk een poosje hebben liggen zonnen. Over een klein half uurtje vertrekken we weer naar Thanda, op naar week 2, ik heb er zin in.

Tot slot, dank je wel voor jullie lieve reacties het is heerlijk om te lezen.

Liefs,
Miran

  • 29 Januari 2012 - 15:57

    Sanne De Wit:

    Heej lieve Miran!

    Las net je reactie op mn blog en zag je nieuwe blog + foto's ook staan! Gaaf zeg! Die van die insect is ook echt super mooi!
    In NL maar een x foto-avondje plannen? :) Lijkt me leuk!

    Liefs Sanne

  • 29 Januari 2012 - 18:15

    Bianca:

    Ha ha Miran aan de borrel en op de dansvloer! Goede berichten! Fijn dat je al een lekker weekendje hebt gehad! Op naar een foto maken naar een wilde hond. Btw, al 3 verhalen op je blog, ben trots op je! Scheelt wel hè zo'n laptop! Fijne week! En ik zie het al voor me dat het gehandicapte meisje jou projectje wordt. Zet hem op! Xje

  • 29 Januari 2012 - 19:03

    Wendy De Wilde:

    Lekker hoor, even uitleven op de dansvloer. Mooie foto's. En Miran, het straalt van je gezicht af dat je weer helemaal in je element bent! Leuk om te zien hoe je geniet.

    Kuzzzz, Wendy

  • 29 Januari 2012 - 20:04

    Myrth:

    ben weer trots op je! Lekker uit je dak gaan! en toch jezelf blijven.
    en die konten van die Hippo's WOW!
    Lieve Miran, hier vriest 't.. en jij al lekker eentintje.. vooral die fot met het kleintje is om op te vreten..
    Liefs,Myrth

  • 29 Januari 2012 - 20:20

    Tirza:

    Wauw... en dat allemaal al in 1 week. Wat een prachtige foto's. Op je lijf geschreven ...
    We zien uit naar meer!

    Liefs, Jis, Jaar, Hen en Tirs

  • 29 Januari 2012 - 20:23

    Sabine:

    Volop aan het genieten dus. Ik je al helemaal voor me, lekker drankje doen, dansen. :-)
    Mooie foto, ik zie je helemaal genieten
    Kus!!!

  • 29 Januari 2012 - 21:07

    Ria :

    Wat is het allemaal weer geweldig! Een goeie douche en gezellig naar de kroeg en dansen. Maar het mooiste zijn de foto's waarop je kan zien hoe geweldig jij het naar je zin hebt. Veel succes met je 2de week alweer. Heel veel liefs. XXX

  • 30 Januari 2012 - 10:45

    Gerard En Anneke:

    Lieve Miran,

    Ik heb al twee keer een reactie geschreven maar zie het niet terug. Als deze ook verkeerd gaat, dat sms ik wel.
    Mama en ik genieten van je verslagen en van de schitterende foto's. Je bent duidelijk in je element. En dat alles zo goed gaat geeft ons rust(...)
    Geweldig dat je een paar keer op
    'gamedrive' bent geweest. Wat zul je hebben genoten.
    En dan te weten dat je nog vijf weken hebt...
    Ontvang een lieve groet van mama en papa.

  • 30 Januari 2012 - 12:00

    Monique W.:

    Hi Miran,

    O, wat leuk weer om al je belevenissen te lezen. Ik ben best een beetje jaloers! En wat een geweldige foto's heb je al! Heel veel plezier en veel succes deze tweede week.

    Liefs, Monique

  • 30 Januari 2012 - 12:15

    Sylvia:

    Hoi Miran
    Gaaf om al je verslagen weer even te lezen.Mooi zoals jij je daar weer inzet voor de mensen en straks voor de natuur. Je foto's zijn idd weer bijzonder. Geniet van al het moois en ben nu al benieuwd naar het volgende verslag.
    Lieve groet van mij Sylvia

  • 30 Januari 2012 - 12:30

    Frieda:

    nou ik ben gewoon heel erg jaloers!
    Geniet ervan meid!
    lfs Frieda

  • 31 Januari 2012 - 22:34

    Zusje Essie:

    zo zus heb eindelijk je verslagn gelezen wat een verhalen zegggen wel leuk om te lezen dat je het al aardig naar je zin heb. En ook al hele leuke fotos zo te zien. hoop op meeer verslagene en fotos. oja met rakker is alles goed hoor!
    kusie van hem en ook van mij
    oja en ook een knuffel van mike;)

  • 02 Februari 2012 - 10:35

    Ruth:

    Wat een verhalen Miran! Wat een typ-miep ben je geworden haha, wie had dat gedacht :)!! Te gaaf je verhalen. En dit worden wel 3 nieuwe memorie-spellen denk ik!! Wat denk je; kom je terug over een paar weken of blijf je :)!? Het ziet er echt uit als een gave plek en leuk om je ervaring weer in te kunnen zetten. Wat een mazzel hebben ze dat je er bent. Kun je je tegen de kids redden in het engels?? Spreek je al Zulu (of is er een andere taal?)? Over 2 weken gaat Dramare met de eerste reis zonder moi... beetje gek; iedereen in Afrika! Maar ik geniet van het lezen!! Dus schrijf maar veel. Ben benieuwd naar de Bush...! Liefs! xx

  • 03 Februari 2012 - 11:23

    Ineke:

    Hoi kanjer

    Wat heerlijk om te horen dat je het zo naar je zin heb en om je verhalen te lezen. Ik kijk uit naar je volgende belevenis .

    dikke knuffel Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2012

Op de valreep gepakt door een teek …

01 Maart 2012

Stinkend water...

25 Februari 2012

Foto's

25 Februari 2012

Kings land

19 Februari 2012

Frontale botsing met een dung beetle
Bianca en Miranda

Actief sinds 10 Okt. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 48863

Voorgaande reizen:

18 Januari 2015 - 05 Maart 2015

Back in South Africa

20 September 2013 - 04 December 2013

Having a fun experience in Malawi!

21 Januari 2012 - 06 Maart 2012

Zuid Afrika

24 Oktober 2010 - 16 December 2010

A life time experience & having fun!

30 Oktober 2009 - 30 December 2009

Having fun & a life time experience

Landen bezocht: