Geitenpoep! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Bianca en Miranda - WaarBenJij.nu Geitenpoep! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Bianca en Miranda - WaarBenJij.nu

Geitenpoep!

Door: Bianca en Miranda

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Miranda

09 November 2009 | Zambia, Livingstone

De werkweek is begonnen!
Miran en ik hebben beide in een kliniek gewerkt vanmorgen. Bianca in de Maramba clinic en Miran in de Linda Clinic.
Bianca heeft echt als verpleegster gehandeld! Een man met een hondenbeet. Hij liep al bloedend rond en vervuilde alles. Dus Bianca met haar EHBO tas de man verbonden en naar de dokter gebracht. Was echt heel vies en gevaarlijk, aangezien 1 op de 3 mensen HIV besmet zijn.
Miran had na haar dienst in de kliniek genoten van een Fritter! Een soort oliebol die ze op de markt verkopen.
'S middags ging Bianca bouwen. Weer een stukje muur gepleisterd. Gaat steeds beter. Word nog een prof.
Miran ging op het land aan het werk. Vandaag moesten er zakken grond naar beneden, naar het veld getild worden. Dit zie je op de foto. Samen met Andrew(Ierse vrijwilliger).
Toen zij dit moesten verdelen over de obergineplanten bleek het geitenpoep te zijn! Dit was duidelijk te ruiken!!!!! Doordat het gedroogd was, waaide het als stof alle kanten op. Maar ook in haar haar, neus, kleding noem maar op.
Op het land bedachten Andrew, Michealla en Miran dat zij Bianca in de bus een dikke geitenpoep knuffel zouden geven. Zo gezegd, zo gedaan!!
Bianca haar eerste opmerking was gatverdamme ROT OP!!! Vervolgens stonk de hele bus naar poep en zei Bianca "kunnen jullie niet op het dak zitten".
Miran heeft nog het idee dat ze ernaar ruikt, ondanks het douchen en het herhaaldelijk handen wassen!

Nog even terug naar de pauze tussen de middag. We hebben een unieke ervaring meegemaakt. We zijn beide een miljoen rijker geworden! En dat alleen maar door een vier cijferige code!! Yeah!

• 09 November 2009 - 20:48

Ria:

Hoi knajers, Met ieder een miljoen kun je toch gaan stilleven? Hoef je toch niet te gaan sjouwen met geitenpoep? Grapje! Beetje poeplucht om je heen schrikt misschien wel enge beesten af, Bianca?
    Mooie foto's! Slaap lekker en werkze morgen. Liefs

• 09 November 2009 - 21:00

Natasja:

hahhahahaha jullie laten me echt lachen!!!!

kussie

• 10 November 2009 - 09:17

Ineke:

Wat heerlijk dat jullie zoveel geld gewonnen hebben.Miran net wat voor jou he die geiten poep .Wat een prachtige foto´s heb je gemaakt .nou dames ik wacht op het volgende bericht,ik geniet er elke keer weer van knuffel.

• 10 November 2009 - 09:40

Pa, Ma En Nicky.:

Wauw! Een miljoen rijker. Ik wil ook naar Afrika! Maar voordat ik ga wil ik graag weten wat voor miljoen? Miljoen euro? Dollars? Geitenpoep?
    Het is mooi om te lezen dat jullie je zo nuttig kunnen maken. Wat een mooie levenservaring.
    Nicky, vind die wilde kat prachtig. Ik stuur Miran wel een goede foto van hem. Als je die op het terras zet, komt die kat misschien vaker.... Ha, ha.
    Ik zie uit naar jullie volgende Ervaring.
    Liefs van ons.

• 10 November 2009 - 09:40

Martine:

miljoen geitekeutels rijker?
    Echt mooie foto's trouwens!! kuzz Timie

• 10 November 2009 - 09:49

Saskia:

Grappige en gevaarlijke dingen maken jullie toch mee....Miran als je terug bent moet je Alan toch eens overtuigen ook te gaan:-) Hij valt daar niet zo op als jullie maar het lijk tme geweldig:-)

grt uit belgie

• 10 November 2009 - 10:11

Sabine:

:-) Ik lig elke keer weer in een deuk!!!
    Dat is ook echt weer wat voor jou Miran, die geitenpoep. Bianca, ik zal maar oppassen als ik jou was, ik denk dat je nog meer kan verwachten :-);-)
    Keep up the good work.
    Liefs

• 10 November 2009 - 13:40

Sjahcandra:

hoi hoi , wat een geweldige verhalen, kan wel merken dat jullie het reuze naar jullie zin hebben.
    Groetjes van de muldertjes

liefs petra

• 10 November 2009 - 19:59

Francien:

hallo luutjes
    wat een verhalen erg leuk om te lezen wat jullie belevenissen zijn. de foto"s zijn erg leuk om te zien. werk ze en blijf genieten van een warm zambia. Miran bedankt voor je sms

liefs en knuffel van mij
    Francien

• 11 November 2009 - 15:06

Bea:

Hoi meiden, wat geweldig die verhalen van jullie. super geniet ervan.He bianc nooit meer zeuren over een paar lullige wespen als we op bewonersvakantie zijn.dikke kus voor jullie allebei

• 11 November 2009 - 15:07

Marina:

Hallo

Geweldig jullie verhalen, nou Bianca ze hebben je wel een poepie laten ruiken he,Mooie foto's ook wat eng zeg zo een wilde kat, en niet gaan zwemmen hoor met de krokodillen dat kan alleen met dolfijnen hihi.
    groetjes marina

• 11 November 2009 - 17:39

Esther En Konijnen:

ha ha jullie beleven ook elkae keer weer wat nieuws he! Miran ik ruik de geiten poep hier op af stand....:)LEUKE foto`s hebben jullie er op gezet. krijgen wij al een meer een beeld van alles wat jullie aan het doen zijn. nou doe voorzichtig en tot de volgende keer. xxxx van ons

• 11 November 2009 - 20:15

Sanne:

Heeej!

Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal doen! :D Leuk ook al die foto's erbij! Geniet ervan! Succes met de poep enzo! :P

X Sanne

• 13 November 2009 - 21:11

MirandavdM:

Hoi meiden,
    Erg leuk om jullie verhalen te kunnen lezen.
    Ik blijf jullie volgen. Ben benieuwd wat jullie nog meer gaan beleven.

Groetjes Miranda

• 13 November 2009 - 22:16

Hennie:

dag lieverd wat leuk dat ik je site kan bezoeken en kan zien wat je allemaal beleeft wat een mooie fotos ga genieten van je verslagen en fotos ronald is weer op e goede weg hij wordt weer vrolijk en lief en is nu 18 he, dikke knuffel van hennie en lucie

• 15 November 2009 - 12:02

Karina:

Hoi meiden / kanjers!!!!

Wat super om jullie verslag te lezen. Volgens mij hebben jullie naast het harde werken veel lol.
    Geniet van deze reis zodat ik (wij) weer van jullie reisverslag kunnen genieten.

Liefs karina

• 15 November 2009 - 15:30

Patricia:

Meiden wat een heerlijke avontueren, wacht met spanning op het volgende verhaal!

Geniet en heel veel plezier daar.

xx Patries