Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Bianca en Miranda - WaarBenJij.nu Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Bianca en Miranda - WaarBenJij.nu

Een dag voor vertrek

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca en Miranda

29 Oktober 2009 | Nederland, Lelystad

Morgen is het zover!! We vertrekken om 15.45 van Schiphol en maken een reis van 21 uur!
Maar het is voor een goed doel. 2 maanden vrijwilligerswerk doen en reizen in een warm land. Heerlijk!
Miran en ik proberen weekelijks een verslag te maken van onze werkzaamheden en belevenissen. Ik zal voornamelijk het schrijfwerk doen en Miran is de fototgraaf en zal proberen leuke foto's op de site te zetten.
Nu nog kijken hoe ik mijn koffer lichter kan krijgen en het eten voorbereiden voor de familie.
Tot de volgende keer.

  • 29 Oktober 2009 - 12:13

    Miran:

    Bianca, Het gaat je lukken met die koffer:)Qua eten heb ik het anders geregeld, er wordt voor mij gekookt:)
    X

  • 29 Oktober 2009 - 12:17

    Suzan:

    Nou dames... .ik kan me voorstellen dat jullie zenuwen beginnen te komen !!
    veel plezier met jullie afscheidsmaaltijden vanavond !!
    Een hele fijne reis gewenst !!
    groetjes Suzan

  • 29 Oktober 2009 - 12:40

    Saskia :

    He Miranda,

    shit he dat we elkaar dus niet meer hebben gezien en gesproken. En nu plots ben je al bijna weg!! Geniet ervan en ik denk aan je. En je zal zien dat ik jullie ga volgen via de blog!! Ik zal dagelijks even kijken wat jullie hebben beleeft.

    Heel veel goeds toe gewenst.

    Liefs uit Belgie

  • 29 Oktober 2009 - 14:27

    Monique (W):

    Ik zag al dat er nog een Monique was, dus: vanaf nu ben ik Monique W. Meiden, heel veel plezier en succes in het verre Zambia, ennuh...ik denk aan jullie. Groetjes, Monique W.
    ps. Heeft de rosé gesmaakt...?

  • 29 Oktober 2009 - 22:01

    Tirza:

    Spannend hoor! Stiekem heb ik ook wat zenuwen. Ik vond het steeds allemaal erg leuk maar nu het heel dichtbij is, voel ik ook en waterlander ... Miran voor morgen heb ik een pakje zakdoeken in m'n jaszak gedaan ;-)
    Hoop dat jullie vannacht lekker slapen.
    Tot morgenochtend.
    Liefs, Tirza

  • 30 Oktober 2009 - 08:16

    Tamara:

    Lieverd,
    Pas goed op elkaar.
    Dikke knuff Tamara

  • 30 Oktober 2009 - 09:05

    Sabine:

    He lieve meiden,stiekem heb ik ook de kriebels. Heel veel plezier. Ik zal veel aan jullie denken en jullie site in de gaten houden. Liefs Sabine

  • 30 Oktober 2009 - 14:49

    Tamara:

    Ja het is zover. Jullie zitten nu in het vliegtuig. Er wordt gevraagd om de riemen om te doen. En over een minuut of 10 zitten jullie boven in de lucht.
    Vond het net nog wel ff mieolijk hoor miran. Maar jullie klonken goed en opgewekt dus dan doe ik dat ook. Lieverds be save. XXX

  • 30 Oktober 2009 - 16:16

    Tirza:

    Ik zag net op internet dat jullie zijn geland op London Heatrhow. Kop is eraf, maar nu het langste stuk naar Johannesburg ... Denk aan jullie!
    Knuf Tirs

  • 30 Oktober 2009 - 16:47

    Jiska:

    hallo, ik hoop dat jullie veilig aan komen. xxxxxxxxx jiska veel plezier

  • 31 Oktober 2009 - 12:10

    Welly:

    Hey Bianca,

    Je bent nu onderweg naar Livingstone als ik je schema goed heb gevolgd. De lange reis zit er bijna op. Ik hoop dat alles goed is verlopen en dat jullie nu kunnen gaan genieten van deze mooie ervaring. Tot mails!

    Kus

  • 31 Oktober 2009 - 13:21

    Martini:

    he lieve Bianci. hoop dat je nu kunt terugkijken op een voorspoedige heenreis, Nu FULLTIME GENIETEN, dame!
    kuzz en ik denk aan je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lelystad

Having fun & a life time experience

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2010

Onze laatste weekje in Zambia!:(

05 Januari 2010

laatste dagen Luangwa np

19 December 2009

Holiday!!!!

18 December 2009

I'm still alive

18 December 2009

Laatste weekje werken
Bianca en Miranda

Actief sinds 10 Okt. 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 49001

Voorgaande reizen:

18 Januari 2015 - 05 Maart 2015

Back in South Africa

20 September 2013 - 04 December 2013

Having a fun experience in Malawi!

21 Januari 2012 - 06 Maart 2012

Zuid Afrika

24 Oktober 2010 - 16 December 2010

A life time experience & having fun!

30 Oktober 2009 - 30 December 2009

Having fun & a life time experience

Landen bezocht: